Wednesday, March 21, 2007

check point!

呼倫貝爾:大草原,蒙古包,呼倫湖青草灘
呼倫貝爾草原
滿洲里:套娃廣場,俄國風情
吉爾果山天池
格根塔拉草原
烏奴耳的原始森林
錫林浩特景區
扎蘭屯
九龍泉

阿斯哈圖石林

五當召
大青溝
紅花爾基河瀑布
萬部華嚴經塔

遼中京城遺址

錫林郭勒草原
元上都城遺址
遼慶陵
金剛座舍利寶塔
成吉思汗陵園
岩畫群
涼城岱海旅游區

12 comments:

foxymcdee said...

呼倫貝爾,吉爾果山天池

sandsand said...

滿州里既套娃我勁like丫!haha
咁樣真係要check check應該有內陸機飛呼和去北面!

foxymcdee said...

有就有,但又要跌千幾。
我諗緊陸路上,再飛落黎。而家努力搵緊車路,計下時間....但我個人認為個度最靚,唔去唔甘心...

foxymcdee said...

内蒙古-海拉尔、呼伦贝尔草原、呼伦湖
http://www.tuniu.com/routes/770

sandsand said...

呢條線有得諗...咁樣要捨棄戈壁?
我冇所謂..有機會only去蒙古國時再去都得

foxymcdee said...

死!我發覺有機from海拉爾to呼倫浩特!
咁可以save time and money!剛問欣轉唔轉到!

foxymcdee said...

呼倫浩特離戈壁唔遠。still can go a.

sandsand said...

海拉爾要係北京上呢,深圳好似只得去呼和。

foxymcdee said...
This comment has been removed by the author.
foxymcdee said...

海拉爾深圳有機架!不過我地張機票唔轉得!死冇!

sandsand said...

真係睇晒d site..對北線極有興趣,我諗我地一到步那天即北上,之後戈壁最後返呼和..咁就perfect啦

foxymcdee said...

預定車$,有D路極有可能要包車。